جشنواره خبر

اولین پایگاه خبری جشنواره ها و رویدادهای ایران


جشنواره خبر

اولین پایگاه خبری جشنواره ها و رویدادهای ایران




فراخوان جشنواره "شعر کوتاه کوتاه"

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

برگرفته شده از festivalnews.ir

عبدالرحیم سعیدی‌راد دبیر جشنواره ادبی "شعر کوتاه کوتاه" در گفتگو با خبرنگارادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: شعر کوتاه سابقه قدیمی دارد و شاعران در قالب‌های تک بیت، دوبیتی‌ و رباعی شعر می‌گفتند.
 
وی افزود: در زمان معاصر هم شاعران برای آنکه بتوانند مقصود خود را در کوتاه‌ترین زمان به مخاطب برسانند از شعر کوتاه استفاده می‌کنند.
 
سعیدی‌راد در خصوص نحوه شرکت در جشنواره عنوان کرد: دریافت آثار صرفا به صورت پیامکی و با سامانه 210000365 بوده و تا 20 مرداد علاقه‌مندان فرصت دارند شعرهای خود را به این سامانه پیامک کنند.
 
دبیر جشنواره ادبی شعر کوتاه کوتاه اظهار داشت: درحال حاضر انتشارات هزاره ققنوس با همکاری سایت شاعران فارسی زبان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این طرح را اجرا می‌کند که امید است نهادهای بیشتری از این جشنواره حمایت کنند.

سعیدی‌راد در مورد هیت داوران این جشنواره گفت: جواد محقق،‌ محمدرضا شکارسری، بیژن ارژن و من هیت داوران را تشکیل می دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: حداقل 12 نفر برگزیده در 4 حوزه ی دو بیتی، رباعی، طرح و سپید کوتاه خواهیم داشت و جوایز به صورت نقدی خواهد بود.



برای اطلاعات بیشتر به لینک بروید .

نظرات (۱۳)

سلام برای ارسال اثر چه کار باید بکنیم؟
پاسخ:
با سلام به علی عزیز


دریافت آثار صرفا به صورت پیامکی و با سامانه 210000365 بوده

و شعرهای خود را به این سامانه پیامک کن
ید .



اپراتور11:.
در چه موضوعی باشه؟؟؟چندتا اثر میتونیم بفرستیم؟؟؟
پاسخ:
با سلام به علی عزیز

موضوع اشعار آزاد است و قالب های مورد پذیرش نیز شامل دو بیتی ،
 رباعی، هایکو ، سپید کوتاه(حداکثر 5سطر) و طرح است.


برای اطلاعات بیشتر به لینک بروید .

اپراتور15:.
با یاد خدا و سلام آیا این فراخوان با فرااخوان جشنواره ی شعر کوتاه هزاره یکی است؟ اگر یکی است فکر می کنم شماره ی سامانه 0210000365است یعنی قبل 21 یک صفر هم است.ممنونم خدانگهدار
پاسخ:
با سلام به مرضیه عزیز

بله کاملا صحیح فرمودید .

تشکر از نظر مفید شما
برای اطلاعات بیشتر به لینک بروید .

اپراتور15:.



باسلام موضوع شعر در چه زمینه ای باید باشد؟
پاسخ:
با سلام به سارای عزیز

موضوع اشعار آزاد است و قالب های مورد پذیرش نیز شامل دو بیتی ،
 رباعی، هایکو ، سپید کوتاه(حداکثر 5سطر) و طرح است.


برای اطلاعات بیشتر به لینک بروید .

اپراتور15:.
ببخشید چند اثر میشه فرستاد؟
پاسخ:
با سلام


سوالات در حال تنظیم و ارسال به دبیرخانه جشنواره هستند ، بزودی پاسخگویی انجام می شود .


اپراتور20:.
ببخشید تعداد اثر رو فهمیدم فقط تمام شعرها رو توی یه پیامک ارسال کنیم یا تک تک؟؟؟
پاسخ:
با سلام


سوالات در حال تنظیم و ارسال به دبیرخانه جشنواره هستند ، بزودی پاسخگویی انجام می شود .


اپراتور20:.
سلام به سوالاتم جواب ندادید...!
پاسخ:
با سلام به علی عزیز


فستیوال نیوز در پاسخگویی از جانب جشنواره ها معذور است

سوالات مخاطبان به دبیرخانه ها یا کانال های ارتباطی فرستاده می شود و پاسخ می دهیم

یا راه های ارتباطی را به شما معرفی می کنیم تا به نتیجه برسید .

متاسفانه کانال ارتباطی با این جشنواره محدود و تقریبا موفق نشدیم !

و این جشنواره جز رده بندی جشنواره های آماتوریست که اطلاعات کامل و جامعی در اختیار مخاطبانش قرار نداده است .

در پست تکمیلی جزئیات جشنواره عرض کردیم که شماره تلفنی موجود است تماس بگیرید

شماره تماس برای پاسخگویی به سوالات این جشنواره در وقت اداری
09125110728



در ضمن از شما مخاطب عزیز بخاطر تاخیر در پیگیری درخواستتان عذرخواهی میکنیم .




اپراتور16:.
باسلام.
میخواستم خدمت علی آقا بگم که هر شعر یک پیامک. یعنی اگه 3 تا شعر داری باید 3 تا پیامک بدی. نوشتن مشخصات هم الزامیه.
بعدشم برادرم انقدر حرص و جوش آخه چرا...؟!!!
:-)
پاسخ:
با سلام به حمیده عزیز

تشکر از همکاری شما در پاسخگویی :-)



اپراتوز12:
خواهش میکنم وظیفست. فقط اینم بگم که این اطلاعات رو از خود دبیرخانه گرفتم. منبعم موثقه خیالتون راحت.... موفق باشید... :-)
پاسخ:
با سلام به حمیده عزیز

لطف کردید اطلاع رسانی کردید . باز

هم از همکاری شما تشکر می کنیم


موفق و موید باشید



مدیریت :.


باسلام و احترام چرا نتایج را اعلام نمی کنند؟
سلام ببخشید چرا نتایج اعلام نمیشه؟
پاسخ:
سلام

دلا صبوری کن . . . :)

ما هم مثل شما منتظریم


موفق باشید


اپراتور15:.
سلام.کی نتایج فراخوان هشتمین دوره اعلام میشه
پاسخ: